Викиват ООД - официален представител на Mastech за България
bg
BGN
0
Количка
Вашата количка е празна
0

Заявка за рекламация

Уважаеми Kлиенти на Mastech.bg,

В случай, че сте закупили продукт Mastech и констатирате проблем с вашата поръчка например грешно изпратена стока, фабричен дефект, нарушения в целостта на уреда, липсващи части или аксесоари или други технически проблеми, моля да се свържете с нас като попълните коректно електронен формуляр Рекламация, за да ви асистираме възможно най-бързо.

Предвид специфичността на предлаганите измервателни уреди и инструменти отMastech.bg, уведомяваме нашите клиенти, че употреба на закупени стоки следва да се извършва само от технически квалифицирани лица. В случай на неправилна употреба и непознаване на спецификата на уреда е възможно да възникнат технически неизправности и дефекти, които да повредят уреда.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ:  
  • Може да предявите Рекламация само ако даден уред е бил закупенMastech.bg и имате копие на покупен документ: касон бон / фактура за вашата поръчка.
  • Може да предявите Рекламация като попълните коректно нашата електронна рекламационна бланка.
  • Настоящият електронен формуляр е препоръчителен като няма задължителен характер и е създаден от Mastech.bg за ваше улеснение. В случай, че желете да предявите своето оплакване по друг, допустим от закона начин, може да ни изпратите тази информация на посочения имейл за връзка.
  • Всички полета, отбелязани със символ * (звездичка) в електронния ни формуляр са задължителни и трябва да бъдат попълнени на кирилица.
  • След попълване и изпращане към нас на формуляр рекламация, наш служител ще регистрира вашето оплакване, ще изпрати Протокол заедно с допълнителна информация на посочен имейл за връзка и ще предприема необходимите действия съгласно действащото законодателство.
  • В случай, че клиентът е получил стока по онлайн поръчка от Mastech.bg с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или констатира липси по продукта, рекламация ще бъде уважена само ако е приложен Констативен Протокол от куриерската фирма.
  • В подобни случаи е важно да преглеждате своята пратка по време на доставка в присъствие на куриески служител и да се свържете с нас, за да ви асистираме ако забележите проблем.
  • В случай, че клиентът прецени да приемете пратката на своя отговорност и не предяви претенции пред куриерски служител, Mastech.bg си запазва правото да не уважи рекламацията и да я счете за недействителна.
  • При необходимост от допълните разяснения е възможно наш служител да се свърже с вас на посочен телефон за връзка.
  • След успешно получаване на продукт в отдел Рекламации, квалифициран техник ще провери състоянието на вашия уред и ще документира констатация за проблема, вписвайки необходимата информация в Протокол за Рекламация. Вие ще получите копие на този документ на посочен имейл.
  • Срокът за обслужване на Рекламация от Mastech.bg е 30 календарни дни от получаване на стоката при нас.
ГАРАНЦИОННО И ИЗВЪНГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ  
  • В случай, че измервателен уред Mastech®, закупен от онлайн магазин Mastech.bg дефектира или констатирате технически проблем, моля да попълните формуляр Рекламация и да се свържете с нас, за да ви съдействаме своевременно. Допълнителна информация относно начин на употреба и възникване на неизправност ще бъдат от полза за отдел Рекламации, за по-бърза диагностика от наша страна.
  • ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ - В случай, че предявите Рекламация за гаранционно обслужване на вашия уред, разходите за изпращане на продукта до отдел: Рекламации на Mastech.bg, включително и до централен сервиз на Mastech® в Испания (при необходимост и само след ваше съгласие) се заплащат от клиента. Тези транспортни разходи се възстановят на клиента само по банков път и единствено в случаи на констатиран производствен или софтурен дефект, който не е причинен поради неправилна употреба, неоторизиран ремонт или намеса от неквалифиран специалист.
  • ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ - В случай, че предявите Рекламация за извънгаранционно обслужване на вашия уред, разходите за изпращане на продукта до отдел: Рекламации на Mastech.bg, включително и до централен сервиз на Mastech® в Испания (при необходимост и само след ваше съгласие) се заплащат от клиента. Тези транспортни разходи не се възстановят на клиента. При обслужване на уред, обект на извънгаранционен сервиз, клиента ще получи ценова оферта за ремонтни дейности, в случай че той е възможен и тази услуга се извършва само след съгласие на клиента.
ЗА ЧИЯ СМЕТКА СА ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ?  
  • При предявяване на рекламация към Mastech.bg, транспортните разходи за изпращане на продукт са винаги за сметка на клиента съгласно чл.55, освен в случаите, когато е изпратен грешен или различен от поръчния продукт.
  • Клиентът има право сам да избере куриерска фирма и начин за връщане към Mastech.bg. В случай, че разходите на транспорт на изпратена стока не са заплатени от клиента, Mastech.bg си запазва правото да откаже пратката.
  • При получаване на продукт, обект на рекламация към Mastech.bg, пратката се проверява от служител от отдел Рекламация в присъствието на куриер за провека състоянието на продукта и прилежаща опаковка/ документация в момента на получаване. При констатиран транспортен дефект, Mastech.bgси запазва правото да откаже пратката.
  • При констатация на производствен проблем или дефектен уред, сумата за транспорт ще бъде изцяло възстановена към клиента по банков път.
КОНСТАТАЦИЯ НА РЕКЛАМАЦИЯ И ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ  
  • При констатация на производствен проблем или дефектен уред, Mastech.bgможе да предложи като варианти: гаранционен ремонт, замяна с нов уред или подобен, в случай на изчерпана наличност или връщане на заплатената сума за продукта.
  • При констатация на технически дефект в следствие на неправилна употреба от неквалифицирано лице или друга повреда, но не фабрична, отдел Рекламация си запазва правото да откаже обслужване на рекламация или може да предложи срок и цена на извършване на гаранционен/ извънгаранционен ремонт, ако такъв е възможен.
  • Mastech.bg си запазва правото да откаже ремонт на извънгаранионен уред в случай, че такъв не е възможен.
  • Mastech.bg си запазва правото да откаже обслужване на рекламация, в случай, че е константиран ремонт от неупълномощени и неквалифицирани лица!
  • Mastech.bg си запазва правото да откаже обслужване на рекламация, в случай, че е контатирана неправомерна употреба от клиента.
При неонходимост от допълнителна информация или въпроси, може да се свържете се с нас имейл: info@mastech.bg или да прочетете секции: Общи условия и Често Задавани Въпроси.

Използваме бисквитки, за да подобрим работата Ви с нашия сайт. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с общите условия Разбрах