Сервиз
В случай на повреда или при проблем с вашия уред е важно да знаете, че преди да предявите рекламация за нужда от сервиз, винаги може да се свържете с нас за експертна консултация по следните начини:
Викиват ООД, гр. Пловдив, 4000 ул. Мостова №3
Може да отправите своите въпроси към сервизния ни отдел на info@mastech.bg
За технически въпроси, може да се свържете с нас на телефон: +359 (0) 32 643 219

С отваряне на нова Европейска централа в Астурия, Испания, Mastech® вече предоставя гаранционно и следгаранционно обслужване в свой сервиз за всички измервателни уреди и инструменти от своя продуктов каталог*.
Със своята продуктова гаранция, Mastech® поема отговорност към всички свои клиенти в България и Европа, че в рамките на посочения гаранционния срок ще съдейства при сервизиране и отстраняване на дефекти и недостатъци в своите уреди, които са възникнали при нормални експлотационни условия (виж обхват на гаранцията) и според указанията на производителя в ръководството за употреба към вашия уред.
- В случай, че вашия уред има повреда, незабавно се свържете с оторизиран търговец или сервиз за съдействие относно предявяване на Рекламация.
- Всички обстоятелства относно констатиран технически проблем, софтуерна повреда или друг казус следва да бъдат уточнени предварително с вашия оторизиран търговец за България.
- Гаранционен и извънгаранционен сервиз към Mastech® Global може да бъде предявена само от официалния представител за България Викиват ООД при предоставен документ за покупка ( касов боб или фактура) и при валидна гаранционна карта, издадена от оторизиран търговец или дистрибутор на територията на България.
- При отсъствие на документ за покупка (касов бон, гаранционна карта) от търговец на територията на страната услуги като гаранционен и извънгаранционен сервиз може да бъдат отказани.