Викиват ООД - официален представител на Mastech за България
bg
BGN
0

Доставка и Връщане

ДОСТАВКА
 

С КОЯ КУРИЕРСКА ФИРМА СЕ ИЗВЪРШВА ДОСТАВКА?

  • Всички онлайн поръчки, направени в електронен магазин MASTECH - Mastech.bg се доставят чрез куриерска фирма СПИДИ с опция за доставка до адрес на получателя или офис на куриера в рамките на България.

  • Ако желаете да избирате различни офиси и адреси за доставка, може да добавите тази информация преди финализиране на Вашата поръчка в секция " Допълнителни бележки“ .
     

КАКВИ СА СРОКОВЕТЕ НА ДОСТАВКА?

  • Доставката отнема между 2-3 работни дни след успешно направена онлайн поръчка към нас.

  • Ако сте поръчали продукт, обект на специална поръчка, в този случай времето за доставка ще бъде уточнено допълнително.

  • ВАЖНО! В случай, че не получите автоматичен потвърдителен имейл от Mastech.bg на вашата електронна поща, е възможно да е възникнала грешка при създаване на поръчката. Моля да се свържете с нас при съмнение, за да ви асистираме.
     

ДОСТАВЯТЕ ЛИ ПОРЪЧКИТЕ СИ ПРЕЗ УИКЕНДИТЕ И ПО ПРАЗНИЦИ?

  • Доставката се извършва само в работни дни за куриерската фирма. Те не обслужват адреси или офис точки през почивните дни и на официални празници.
     

КАКВА Е ЦЕНАТА НА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА?

  • Цената на доставката в онлайн магазин Mastech.bg е фиксирана - 4.99лв с ДДС.

  • Преди да направите поръчка, сумата за транспорт се калкулира автоматично и може да я видите преди финзализиране. Тя ще се добави автоматично към сумата за поръчаните артикули.
     

ЗА ЧИЯ СМЕТКА СА КУРИЕРСКИТЕ РАЗХОДИ?

  • Разходите за доставка на онлайн поръчки са за сметка на получателя.
     

ИМА ЛИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ПОЛУЧА БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА?

  • Следете нашия онлайн магазин или се абонирайте за нашия безплатен бюлетин, за да следите актуалните ни промоции, които могат да включват и безплатна доставка в рамките на България. 
     

МОГА ЛИ ДА ПОЛУЧА ПРАТКАТА СИ НА ВСЯКАКЪВ АДРЕС?

  • Може да изберете всеки адрес, който е удобен за Вас. За целта е нужно да попълните коректно тези данни във Вашия профил. Ако искате да изпратим пратката Ви до офис на куриерска фирма СПИДИ е необходимо да посочите желания офис в секция „Допълнителни бележки“  
     

КАКВО СЕ СЛУЧВА, АКО ПРАТКАТА МИ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ДОСТАВЕНА?

  • В случай че пратката Ви не може да бъде доставена по някаква причина, то тя ще бъде задържана от куриерската фирма в техен офис в срок от 7 дни. Те ще направят до 3 опита да се свържат с Вас по телефон, за да се уточнят нов ден и час на доставка. Имайте предвид, че ако не получите/вземете стоката си в рамките на 5 дни, куриерската фирма Ви начислява такса: "Магазинаж", затова уточнете с тях всички детайли преди да отлагате вземане на Вашата пратка.

  • Ако стоката не бъде потърсена в рамките на 7 дни, куриерската фирма ще я върне обратно към нас.

  • Моля, имайте предвид, че при такива ситуации, за които нямаме уведомление от клиента, имаме право да откажем повторна доставка или да откажем обслужване на заявки с условия за наложен платеж.
     

ДОСТАВЯТЕ ЛИ ПРОДУКТИ В ДРУГИ ДЪРЖАВИ?

  • Не, за съжаление не обслужваме клиенти извън рамките на България.


     

ВРЪЩАНЕ
 

ПОЛУЧИХ ГРЕШЕН ПРОДУКТ, КАК ДА ПОСТЪПЯ?

  • Съжаляваме за причиненото неудобство! Ако сте получили различен продукт, от този който сте поръчали е необходимо да се свържете с нас на имейл: info@mastech.bg или на посочения телефон за връзка с цел уточняване на всички детайли. Ще ви съдействаме максимално бързо с разрешаване на ситуацията. 
     

ПРОДУКТЪТ НЕ РАБОТИ. КАКВО ДА НАПРАВЯ, ЗА ДА БЪДЕ ПОПРАВЕН ИЛИ СМЕНЕН?

  • Първо проверете дали гаранционната карта, която сте получили при доставка е все още валидна. Ако е така, е необходимо да ни изпратите имейл на: info@mastech.bg или да се свържете с нас на посочения телефон за връзка, с цел уточняване на всички детайли и асистиране с процедура по Реклмация.

  • В случай, че гаранционният срок е преминал ви съветваме отново да ни потърсите, за да ви асистираме. 
     

МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ОНЛАЙН И ДА ЗАМЕНЯ / ВЪРНА ПРОДУКТА ВЪВ ФИЗИЧЕСКИЯ ВИ МАГАЗИН?

  • За съжаление, това не е възможно към момента. При замяна на ваш уред, ние ще изпозлваме куриерска фирма за доставка до ваш адрес или удобен офис на СПИДИ в рамките на България.

  • След като вашата претенция е документирана, нашите специалисти ще проверят всички детайли и в срок от 30 дни ще получите становище и решение, в зависимост от рекламацията.

  • Ако връщането не е обвързно с ремонт/повреда/дефект и всички необходими изисквания за връщане на стока, според законовите уредби за пазаруване онлайн в Република България са спазени, ние ще възстанивим сумата, платена за продуктите в срок от 14 дни чрез банков превод. Връщане на суми на място в магазин ВИКИВАТ не е възможно при поръчки, направени онлайн през mastech.bg.
     

НЯМАМ ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ (ФАКТУРА, КАСОВА БЕЛЕЖКА), НО ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА.

  • За съжаление, съгласно българското законодатлество , стоки и продукти не могат да бъдат връщани или заменяни без представяне на валиден платежен документ (фактура, касова бележка или др.) Нашият съвет е винаги да пазите платежните си документи, за да бъдат избегнати подобни ситуации.
     

КЪДЕ ДА ИЗПРАТЯ ПРОДУКТИТЕ, КОИТО ИСКАМ ДА ВЪРНА ИЛИ ЗАМЕНЯ?

  • Продуктите, които искате да върнете, ако сте направили онлайн поръчка през онлайн магазин: mastech.bg или са обект на Рекламация, можете да изпратите към нас с куриер по ваш избор и за ваша сметка до: гр. Пловдив, ул. Мостова 3, магазин Викиват.  

  • ВАЖНО! Моля, имайте предвид, че замени и връщания могат да бъдат обработени и приете от нас само, след подаден сигнал за рекламация, който е регистриран при нас и потвърден с изпратен имейл към клиента, с придружени от съответната необходима документация, която ще получите от нас.
     

ЗА ЧИЯ СМЕТКА СА РАЗХОДИТЕ ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ?

  • Има различни видове рекламации и за такива, които са изцяло по наша вина (например – изпратен грешен продукт), тогава ние ще поемем всички разходи за обратен транспорт.

  • Във всички останали случаи, клиентът поема разходите за обратен транспорт с избран от него куриер.

  • ВАЖНО! В случай на констатиран производствен дефект, сумата за транспорт ще бъде възстановена на посочена банкова сметка. 
     

В КАКЪВ СРОК ЩЕ СИ ПОЛУЧА ПАРИТЕ ОТ ВЪРНАТ ПРОДУКТ ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?

  • Ако връщането не е обвързано с ремонт или проверка на продукт след употреба, както и други допълнителни обстоятелства, ние ще възстановим сумата в срок от 14 дни след получаване на продукта в отдел Рекламации на фирма ВИКИВАТ ООД. Имайте предвид, че суми по поръчки, направени онлайн могат да бъде възстановена само по банков път.

     

Използваме бисквитки, за да подобрим работата Ви с нашия сайт. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с общите условия Разбрах