Викиват ООД - официален представител на Mastech за България
bg
BGN
0
Количка
Вашата количка е празна
0

Често задавани въпроси

РАЗДЕЛ РЕГИСТРАЦИЯ/ (МОЯТ ПРОФИЛ)
 

  1. НЕОБХОДИМО ЛИ Е ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, ЗА ДА НАПРАВЯ ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?

  • Да, за да пазарувате онлайн в mastech.bg е необходимо и задължително да се регистрирате и да имате свой профил. 
     

  1. КАКВИ ПРЕДИМСТВА ИМА РЕГИСТРАЦИЯТА?

  • Регистрацията в онлайн магазин: mastech.bg има редица предимства за клиентите ни. Тя е еднократна и благодарение на нея, вие имате възможност пазарувате бързо и удобно.

  • През вашия профил може да следите история на вашите поръчки, да получате уведомление, когато поръчката ви е изпратена (заедно с № на товарителница) и може използвате различни адреси за доставка, тъй като вашите данни вече са запаметени.

  • Регистрацията дава възможност да се абонирате за нашия бюлетин и получавате първи информация за най-актуалните ни предложения и специални промоции.
     

  1. КАК МОГА ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ?

  • Може да създате свой профил като натиснете бутон: РЕГИСТРАЦИЯ и попълните всички полета, отбелязани със символ * (те са задължителни). Моля, използвайте само кирилица за вашата регистрация. Уверете се, че сте попълнили всички полета вярно и коректно. 

  • Ако всичко е коректно ще получите имейл с линк за верификация. Моля, следвайте инструкциите в изпратения имейл, за да потвъдите своя профил.
     

  1. КАКВО ДА НАПРАВЯ АКО ЗАБРАВЯ ПАРОЛАТА СИ?

  • В случай че сте забравили своята парола е необходимо да натиснете върху бутон „Забравена парола“ и в появилия се прозорец  да въведете имейл адреса, с който сте се регистрирали в mastech.bg. След това ще получите имейл с персонален линк, с който може да генерирате нова парола.
     

  1. ЗАЩИТЕНИ ЛИ СА МОИТЕ ДАННИ?

  • Вашите лични данни за напълно защитени, като сме се погрижили да вземем всички необходими мерки за поверителността им. Те биват използвани изцяло в съответствие със законовите разпоредби за защита на личните данни.

  • Всички потребители на mastech.bg могат да проверят какви данни са обработвани от нас като изпратят имейл до: personal.data@mastech.bg
     

  1. МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯМ СВОИТЕ ДАННИ?

  • Може да променяте своите данни в секция: „Моят профил“.
     

  1. МОГА ЛИ ДА СЛЕДЯ ИСТОРИЯТА НА ПОРЪЧКИТЕ СИ? 

  • Да, вие можете бързо и лесно да следите всички направени поръчки през: mastech.bg и детайли към тях чрез секция: "История на поръчки“.
     

  1. КАК МОГА ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН И АКТУАЛНИ ПРОМОЦИИ?

  • Може да се абонирате за нашия бюлетин по всяко време като е необходимо да отбележите с отметка върху кутийката:„ Бюлетин“. С активирането на тази безплатна услуга, ще получавате на посочения имейл актуална информация за нови продукти, новини и промоции.
     

  1. КАК МОГА ДА ДЕАКТИВИРАМ УСЛУГАТА ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА БЮЛЕТИН?

  • Ако не желаете да получавате нашия безплатен бюлетин и актуални оферти, може да се откажете чрез премахване на отметка: „ Бюлетин“ във вашия профил и по този начин да деактивирате тази услуга.


     

РАЗДЕЛ ПОРЪЧКА
 

  1. КАКВИ СА НАЧИНИТЕ, ПО КОИТО МОГА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?

  • Ако желаете да поръчате продукт от mastech.bg, може да го направите само онлайн през нашия магазин и само, ако сте регистриран клиент. 
     

  1. МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ПО ТЕЛЕФОН ИЛИ ИМЕЙЛ?

  • За съжаление, към момента не обслужваме поръчки по телефона или изпратени чрез контактната ни форма или имейл.
     

  1. ИМА ЛИ МИНИМАЛНА СУМА ЗА ПОРЪЧКА?

  • Нямаме изискване за минимален праг за сума на поръчка. Важно е да знаете, в случаите на акции или специални промоции, които са обвързани с отстъпка за минимална стойност на поръчка е възможно да има допълнителни условия, за да се възползвате от преференцилани цени. 
     

  1. КАК ДА РАЗБЕРА, ЧЕ ПОРЪЧКАТА МИ Е ПРИЕТА УСПЕШНО?

  • Когато направите нова поръчка през нашия онлайн магазин, вие ще получите автоматичен потвърдителен имейл, с който ви уведомяваме, че поръчката е достигнала успешно до нас.

  • След като пратката ви е вече обработена и предадена на куриерската фирма, ще получите допълнителен имейл с информация за доставка и номер на товарителница Не е необходимо да отговаряте на автоматичните имейли, те са с информативна цел. 

  • В случай, че имаме въпрос относно продукт или доставка е възможно да се свържем с вас за уточения.

  • В случай, че нямаме наличност от желания артикул или той не може да бъде доставен по друга причина, ще се свържем с вас чрез имейл/ телефон за информация.
     

  1. КАК ДА ИЗПОЛЗВАМ КОД ЗА КУПОН - ПРОМО КОД?

  • Когато имате код на купон за отстъпка е необходимо да го добавите в поле: “Код за купон" преди финализиране на вашата поръчка, за да се приспадне сумата за отстъпка.

  • ВАЖНО! Купоните за отстъпка не са валидни, ако не са приложени във вашата онлайн поръчка.
     

  1. ДОБАВИХ ПРОМО КОД КЪМ СВОЯТА ОНЛАЙН ПОРЪЧКА, НО СТОЙНОСТТА НЕ СЕ ПРИСПАДА. КАК ДА ПОСТЪПЯ?

  • Ако възникне проблем при употреба на промо код се уверете, че са спазени условията за използване на промо кода - ( срок на валидност и продукти, за които може да се използва ). Ако въпреки изпълнението на условията за прилагане на промо код, все още не се добавя към поръчката ви, може да се свържете с нас на посочените телефони или имейл: info@mastech.bg 
     

  1. ВСИЧКИ ПРОДУКТИ В ОНЛАЙН МАГАЗИНА ЛИ СА ДЕЙСТВИТЕЛНО НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ?

  • Да, всички продукти, които са с активен бутон: КУПИ са с наличност при нас. За съжаление,  понякога е възможно изчерпване на наличност или качествен проблем, поради който не можем да ви изпратим желания продукт, в който случай ще ви уведомим незабавно и ще възстановим получени от вас суми.  

  • В случай, че продуктът не е наличен за поръчка онлайн или е обект на специализирана доставка ще намерите информация на продуктовата страница.   


     

РАЗДЕЛ ПЛАЩАНЕ
 

  1. КАК МОГА ДА ПЛАТЯ СВОЯТА ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?

  • Към момента, може да  изберете вариант за плащане с наложен платеж при получаване на поръчката си или чрез банков превод.
     

  1. КАК ФУНКЦИОНИРА ОПЦИЯ ПЛАЩАНЕ С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ?

  • При избор на опция: „наложен платеж“ дължимата сума за продуктите и транспорта се заплащат в брой на куриера при получаването й. Не се начисляват никакви допълнителни такси.
     

  1. КАК ФУНКЦИОНИРА ПЛАЩАНЕ С БАНКОВ ПРЕВОД?

  • При избор на начин на плащане „банков превод“, ние ще ви изпратим Проформа Фактура вашия имейл. След като плащането е видимо в нашата система, пратката ви ще бъде изпратена от наш склад с куриерска фирма. При доставянето й може да заплатите транспортната услуга, ако тя не е включена във вашата фактура. 
     

  1. МОГА ЛИ ДА ПОЛУЧА ФАКТУРА НА ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ (ЮЛ) АКО ПАЗАРУВАМ ОНЛАЙН?

  • В секция“ МОЯТ ПРОФИЛ“ може да попълните данни за юридическото лице (ЮЛ), за което искате да издадем фактура. При приемане на вашата пратка от куриер, ще получите Фактура и други необходими документи , които поставяме в плика с товарителницата. 
     

  1. ОБЪРКАХ ДАННИТЕ ЗА ФАКТУРА, КАК ДА ПОСТЪПЯ?

  • Ако сте попълните грешни данни във вашия профил, може да ги редактирате по всяко време.

  • Винаги може да се свържете с нас на посочените телефони или имейл, за да ви асистираме с издаване на нова Фактура. Важно е да знаете, че промяна по Фактура може да бъде направена, ако поръчката е фактурирана в рамките на текущия месец.


     

РАЗДЕЛ ДОСТАВКА
 

  1. С КОЯ КУРИЕРСКА ФИРМА СЕ ИЗВЪРШВА ДОСТАВКА?

  • Всички поръчки се доставят в рамките на Българиа чрез куриерска фирма СПИДИ АД до адрес на получателя или офис на куриера.

  • Ако желаете да избирате различни офиси/адреси за доставка, може да добавите тази информация в секция“ Допълнителни бележки“ преди финализиране на вашата поръчка.
     

  1. КАКВИ СА СРОКОВЕТЕ НА ДОСТАВКА?

  • Доставката отнема между 2-5 работни дни след изпращане на вашата заявка към нас.

  • Ако сте поръчали продукт, обект на специална поръчка, тогава времето за доставка е отбелязано в продуктовата страница на артикула.

ВАЖНО! В случай, че не получите автоматичен потвърдителен и-мейл от mastech.bg на вашата електронна поща е възможно да е възникнала грешка при създаване на поръчката. Моля, да се свържете с нас при съмнение, за да ви асистираме.
 

  1. ДОСТАВЯТЕ ЛИ ПОРЪЧКИТЕ СИ ПРЕЗ УИКЕНДИТЕ И ПО ПРАЗНИЦИ?

  • Доставката се извършва само в работни дни за куриерската фирма. Те не обслужват адреси или офис точки през почивните дни и на официални празници.
     

  1. КАКВА Е ЦЕНАТА НА КУРИЕРСКАТА УСЛУГА?

  • Цената на доставката в онлайн магазин: mastech.bg е фиксирана - 4.99лв с ДДС.

  • Преди да направите поръчка, сумата за транспорт се калкулира автоматично и може да я видите преди финзализиране. Тя ще се добави автоматично към сумата за поръчаните артикули.
     

  1. ЗА ЧИЯ СМЕТКА СА КУРИЕРСКИТЕ РАЗХОДИ?

  • Разходите за доставка на онлайн поръчки са за сметка на получателя.
     

  1. ИМА ЛИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ПОЛУЧА БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА?

  • Следете нашия онлайн магазин или се абонирайте за нашия безплатен бюлетин, за да следите актуалните ни промоции, които могат да включват и безплатна доставка в рамките на България. 
     

  1. МОГА ЛИ ДА ПОЛУЧА ПРАТКАТА СИ НА ВСЯКАКЪВ АДРЕС?

  • Може да изберете всеки адрес, който е удобен за вас. Моля, да попълните коректно тези данни във вашия профил. Ако искате да получите до офис на куриерска фирма СПИДИ е необходимо да посочените желания офис в секция: „Допълнителни бележки“  
     

  1. КАКВО СЕ СЛУЧВА, АКО ПРАТКАТА МИ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ДОСТАВЕНА?

  • В случай че пратката ви не може да бъде доставена по някаква причина, то тя ще бъде задържана от куриерската фирма в техен офис в срок от 7 дни. Те ще направят до 3 опита да се свържат с вас по телефон, за да се уточнят нов ден и час на доставка. Имайте предвид, че ако не получите/вземете стоката си в рамките на 5 дни, куриерската фирма  ви начислява такса: "Магазинаж", затова уточнете с тях всички детайли преди да отлагате вземане на вашата пратка.

  • Ако стоката не бъде потърсена в рамките на 7 дни, куриерската фирма ще я върне обратно към нас.

  • Моля, имайте предвид, че при такива ситуации, за които нямаме уведомление от клиента, имаме право да откажем повторна доставка или да откажем обслужване на заявки с условия за наложен платеж.
     

  1. ДОСТАВЯТЕ ЛИ ПРОДУКТИ В ДРУГИ ДЪРЖАВИ?

  • Не, за съжаление не обслужваме клиенти извън рамките на България.


     

РАЗДЕЛ ПРОДУКТИ
 

  1. КАК МОГА ДА ОТКРИЯ ЖЕЛАНИЯ ОТ МЕН ПРОДУКТ В ОНЛАЙН МАГАЗИНА?

  • Може да използвате меню „Продукти“, където имаме различни категории, които насочват къде може да намерите желания артикул.

  • Друг вариант е да използвате полето за свободно търсене (търсачка), което се намира в най-горната част на нашия сайт и задайте в него каталожния номер (SKU) или името, типа, който търсите, или друга подобна информация. Системата ще изведе всички артикули или информация, отговарящи на вашето търсене.

  • Може да използвате и нашите филтри в секция“ Идеалният измервателен уред“ ако желаете да търсите по специфични параметри.
     

  1. КАК ДА ПОСТЪПЯ АКО ТЪРСЕНИЯТ ОТ МЕН ПРОДУКТ НЯМА НАЛИЧНОСТ?

  • В случай че продуктът не е наличен за поръчка онлайн, може да се свържете с нас на имейл: info@mastech.bg, за да проверим очаквана дата на доставка. Ще се свържем с вас до 48 часа с отговор или препоръка за алтернативен продукт, който имаме на разположение.


     

РАЗДЕЛ ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ
 

  1. ПОЛУЧИХ ГРЕШЕН ПРОДУКТ, КАК ДА ПОСТЪПЯ?

  • Съжаляваме за причиненото неудобство! Ако сте получили различен продукт, от този който сте поръчали е необходимо да се свържете с нас на имейл: info@mastech.bg или на посочения телефон за връзка с цел уточняване на всички детайли. Ще ви съдействаме максимално бързо с разрешаване на ситуацията. 
     

  1. ПРОДУКТЪТ НЕ РАБОТИ. КАКВО ДА НАПРАВЯ, ЗА ДА БЪДЕ ПОПРАВЕН ИЛИ СМЕНЕН?

  • Първо проверете дали гаранционната карта, която сте получили при доставка е все още валидна. Ако е така, е необходимо да ни изпратите имейл на: info@mastech.bg или да се свържете с нас на посочения телефон за връзка, с цел уточняване на всички детайли и асистиране с процедура по Реклмация.

  • В случай, че гаранционният срок е преминал ви съветваме отново да ни потърсите, за да ви асистираме. 
     

  1. МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ОНЛАЙН И ДА ЗАМЕНЯ / ВЪРНА ПРОДУКТА ВЪВ ФИЗИЧЕСКИЯ ВИ МАГАЗИН?

  • За съжаление, това не е възможно към момента. При замяна на ваш уред, ние ще изпозлваме куриерска фирма за доставка до ваш адрес или удобен офис на СПИДИ в рамките на България.

  • След като вашата претенция е документирана, нашите специалисти ще проверят всички детайли и в срок от 30 дни ще получите становище и решение, в зависимост от рекламацията.

  • Ако връщането не е обвързно с ремонт/повреда/дефект и всички необходими изисквания за връщане на стока, според законовите уредби за пазаруване онлайн в Република България са спазени, ние ще възстанивим сумата, платена за продуктите в срок от 14 дни чрез банков превод. Връщане на суми на място в магазин ВИКИВАТ не е възможно при поръчки, направени онлайн през mastech.bg.
     

Нашия съвет: Винаги пазете своя касов бон или фактура (платежен документ). Той е вашата гаранция и за обслужване на Рекламации се задължително. Рекламация без необходимите за обработка документи няма да могат да бъдат уважени.
 

  1. НЯМАМ ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ (ФАКТУРА, КАСОВА БЕЛЕЖКА), НО ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА.

  • За съжаление, съгласно българското законодатлество , стоки и продукти не могат да бъдат връщани или заменяни без представяне на валиден платежен документ (фактура, касова бележка или др.) Нашият съвет е винаги да пазите платежните си документи, за да бъдат избегнати подобни ситуации.
     

  1. КЪДЕ ДА ИЗПРАТЯ ПРОДУКТИТЕ, КОИТО ИСКАМ ДА ВЪРНА ИЛИ ЗАМЕНЯ?

  • Продуктите, които искате да върнете, ако сте направили онлайн поръчка през онлайн магазин: mastech.bg или са обект на Рекламация, можете да изпратите към нас с куриер по ваш избор и за ваша сметка до: гр. Пловдив, ул. Мостова 3, магазин Викиват.  

  • ВАЖНО! Моля, имайте предвид, че замени и връщания могат да бъдат обработени и приете от нас само, след подаден сигнал за рекламация, който е регистриран при нас и потвърден с изпратен имейл към клиента, с придружени от съответната необходима документация, която ще получите от нас.
     

  1. ЗА ЧИЯ СМЕТКА СА РАЗХОДИТЕ ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ?

  • Има различни видове рекламации и за такива, които са изцяло по наша вина (например – изпратен грешен продукт), тогава ние ще поемем всички разходи за обратен транспорт.

  • Във всички останали случаи, клиентът поема разходите за обратен транспорт с избран от него куриер.

  • ВАЖНО! В случай на констатиран производствен дефект, сумата за транспорт ще бъде възстановена на посочена банкова сметка. 
     

  1. В КАКЪВ СРОК ЩЕ СИ ПОЛУЧА ПАРИТЕ ОТ ВЪРНАТ ПРОДУКТ ПО ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?

  • Ако връщането не е обвързано с ремонт или проверка на продукт след употреба, както и други допълнителни обстоятелства, ние ще възстановим сумата в срок от 14 дни след получаване на продукта в отдел Рекламации на фирма ВИКИВАТ ООД. Имайте предвид, че суми по поръчки, направени онлайн могат да бъде възстановена само по банков път.

     

ИМАТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪПРОСИ, КОИТО НЕ УСПЯХТЕ ДА НАМЕРИТЕ ТУК?

Моля, да ни пишете имейл на: info@mastech.bg, за да отговорим на тях и да подобрим нашата секция: Често Задавани Въпроси.

Благодарим предварително и пожелаваме приятно пазараване!

Използваме бисквитки, за да подобрим работата Ви с нашия сайт. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с общите условия Разбрах